» AT181 Philosophy

Akademi Taipan 181 (AT181) adalah Program Mentor yang ditubuhkan sejak tahun 2004. Pengalaman sejak 7 tahun di dalam program ini dengan kehadiran protégé dari pelbagai latar belakang hidup telah menonjolkan bakat dan kehebatan mereka dalam pelbagai bidang yang diminati melalui usaha sama bimbingan Mentor yang berpengalaman dan terbukti kejayaannya setelah mengikuti Program Mentor yang sentiasa bergerak aktif dari semasa ke semasa.

Sila hubungi saya hp:017-3268424 /email:mnajibjemoin@gmail.com /facebook:http://facebook.com/mnajibjemoin

Wednesday, August 3, 2011

Premium Beautiful pilihan Ramadhan


Hari pertama melalui ibadah puasa ada kalanya cukup meletihkan. Perubahan waktu makan anda, bermula dari sahur seawal jam 5pagi dan berbuka sekurang-kurangnya jam 7.30 malam pasti membuatkan tubuh anda longlai tidak bermaya. Wajah yang keletihan itu juga sukar walau hendak ditutupi dengan solekan yang tebal. Bagaimana mahu mengekalkan kesegaran dalaman wajah anda disamping menghilangkan kelesuan walaupun sedang menjalani ibadah puasa?

Ramai yang memilih memakai dan mengekalkan disiplin pemakaian Premium Beautiful dibulan puasa. Apa rahsia kehebatan Premium Beautiful pemakaiannya di bulan puasa..?

* FIR didalam Premium Beautiful mampu memecahkan lemak yang tersimpan di dalam sel lemak kepada asid lemak bebas. Kekuatan daya tembusnya sangat kuat, reaksi hangatnya sangat bagus dan dapat menembus ke dalam jaringan bawah kulit, menggetarkan molekul-molekul air seterusnya memecahkan/menguraikan lemak yang terkumpul sehingga ke bawah kulit.

*Sudah bertahun-tahun anda menderita kerana lemak di perut, pinggul dan paha anda kelihatan sangat degil untuk dihapuskan. Rasanya anda sudah letih anda berdiet dan bersenam. Duit juga banyak dilaburkan. Namun, impian tubuh langsing itu bagaikan menanti mimpi menjadi realiti.

* Apa yang perlu buat 'so simple'-ya! dengan pemakaian Premium Beautiful berFIR. Kajian menunjukkan FIR dalam Premium Beautiful boleh membakar kalori sebanyak 900kalori dalam masa 1jam sahaja. Itulah sebabnya, selepas menanggalkan Premium Beautiful, mereka akan merasai, lemak yang degilpun sudah melembik dan semakin tipis, apalagi lemak yang sediakala lembik-hilang!..;-)).

* Premium Beautiful mampu bertindak semulajadi untuk membakar lemak
...Sinaran FIR akan menembusi jauh ke bawah kulit epidermis (~6cm) akan mencari, membakar dan membuang lemak di badan anda. Jadi jangan terkejut jika anda kuat berpeluh dan selalu membuang air kecil, ini petanda baik lemak anda sedang dinyah dari badan. Monitor berat badan anda selepas bulan puasa ini...Good Luck!

Usah bimbang lagi. Mungkin Premium Beautiful menjadi harapan baru buat anda. Tak perlu takut dengan harga yang tinggi, jika anda sangat berhajat mendapatkan bentuk tubuh idaman. Caranya sangat selamat, HANYA PAKAI. Kosnya juga boleh disediakan jika anda bersedia untuk itu.

1 comment:

  1. pasni i nak terus beli... kengkawan apa lagi jom kt beli, pakai dan kurus!!!!

    ReplyDelete