» AT181 Philosophy

Akademi Taipan 181 (AT181) adalah Program Mentor yang ditubuhkan sejak tahun 2004. Pengalaman sejak 7 tahun di dalam program ini dengan kehadiran protégé dari pelbagai latar belakang hidup telah menonjolkan bakat dan kehebatan mereka dalam pelbagai bidang yang diminati melalui usaha sama bimbingan Mentor yang berpengalaman dan terbukti kejayaannya setelah mengikuti Program Mentor yang sentiasa bergerak aktif dari semasa ke semasa.

Sila hubungi saya hp:017-3268424 /email:mnajibjemoin@gmail.com /facebook:http://facebook.com/mnajibjemoin

Sunday, August 14, 2011

PB and BIO AURA

Hari Selasa Adam demam kemudian saya dan suami pun ambil keputusan menggunakan penapis air bio aura bagi mengurangkan kekerapan demam yang sering melanda Adam... kami akan sama2 lihat hasilnya TAPI HARUSLAH diiringi dengan doa dan tawakal padaNYA(ALLAH).. Dialah penentu segalanya... Insyaallah...
Hari Sabtu seperti biasa saya menghadiri sessi WAB dan terus mengambil keputusan untuk membeli dan memakai PB sebagaimana yang disarankan oleh rakan-rakan seperti Kak Anna, Amira, Rosilawati , Kak Ti dan tidak lupa juga CDM Hanim serta beberapa individu lain yang saya kenali dan mereka juga telah memakai PB... Alhamdulillah hasilnya memang menakjubkan .. baru sehari pakai berat badan saya dah turun sebanyak 1kg... tapi INGAT jika anda ingin memakainya ... anda haruslah konsisten dan JANGAN MALAS2 k...

No comments:

Post a Comment